Polskie Marki Turystyczne. Łódź atrakcją z certyfikatem
Łódź znalazła się wśród marek projektu Polskich Marek Turystycznych - obok Jury Krakowsko-Częstochowskiej, EnoTarnowskie i Poznania.

Certyfikaty wręczyli przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki i Polskiej Organizacji Turystycznej.
Projekt Polskie Marki Turystyczne popularyzuje miejsca, które warto odwiedzić w Polsce.
Jego ideą jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych regionów, które będą profesjonalnie zarządzane i promowane.
W przypadku Łodzi - takim zarządcą jest Łódzka Organizacja Turystyczna. W uzasadnieniu przyznania wyróżnienia czytamy, że zarządzający prowadzą szereg działań dla wyeksponowania walorów marki.
Podkreślono też dobrą komercjalizację, wysokość budżetu oraz dużą liczbę podmiotów publicznych i prywatnych zaangażowanych w rozwój Łodzi.
✔️Jura Krakowsko-Częstochowska, ✔️EnoTarnowskie,✔️ Łódź i✔️ Poznań najlepszymi markami projektu Polskich Marek Turystycznych!
— Ministerstwo Sportu i Turystyki (@SPORT_GOV_PL) March 7, 2022
📜 Certyfikaty wręczyli laureatom wiceministrowie @AnnaMKrupka i @GutMostowy oraz Anna Salamończyk-Mochel, prezes @POT_GOV_Pl. https://t.co/zof0V0Sxmn
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |