Logo Radio Łódź

Polskie Marki Turystyczne. Łódź atrakcją z certyfikatem

Łódź znalazła się wśród marek projektu Polskich Marek Turystycznych - obok Jury Krakowsko-Częstochowskiej, EnoTarnowskie i Poznania.

(Fot. Konrad Ciężki)

Certyfikaty wręczyli przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki i Polskiej Organizacji Turystycznej.

Projekt Polskie Marki Turystyczne popularyzuje miejsca, które warto odwiedzić w Polsce.

Jego ideą jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych regionów, które będą profesjonalnie zarządzane i promowane.

W przypadku Łodzi - takim zarządcą jest Łódzka Organizacja Turystyczna. W uzasadnieniu przyznania wyróżnienia czytamy, że zarządzający prowadzą szereg działań dla wyeksponowania walorów marki.

Podkreślono też dobrą komercjalizację, wysokość budżetu oraz dużą liczbę podmiotów publicznych i prywatnych zaangażowanych w rozwój Łodzi.

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "WIADOMOŚCI". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką Polityka plików cookies