Logo Radio Łódź

Kolejna odsłona kampanii "Łódź pozdrawia". Zobacz spoty

Od poniedziałku startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej „Łódź pozdrawia”. Tym razem na billboardach i w telewizyjnych spotach będzie można zobaczyć hasła promujące pracę w Łodzi i prowadzenie w mieście biznesu.

(Fot. UMŁ)

Przekonywać o tym będą osoby, które rzeczywiście wybrały Łódź i tu odnoszą sukces. 

 - Można zobaczyć biurowce, które w ciągu kilku lat tutaj powstały. To również pracownicy. Większość ludzi, którzy występują w spocie to osoby, które pracują tam. Sam byłem zaskoczony jak dużo zmieniało się - mówi Piotr Szczepański, reżyser spotów telewizyjnych.

Tym razem głównym hasłem reklamowym będzie „Łódź pozdrawia i czeka na Ciebie”. Nie chodzi już o promocję przyjazdów do miasta na weekendy, ale o pokazanie Łodzi jako dobrego miejsca do życia i pracy.

 - Chcemy pokazać Łódź jako miejsce pracy. Zachęcamy w ten sposób do zostania w mieście. Pokazujemy, że jest coś więcej niż szczury i dziurawe chodniki - dodaje. 

Spoty reklamowe Łodzi będzie można zobaczyć w największych telewizjach, a kolejne billboardy zawisną w miastach całej Polski. Całość kampanii kosztowała około 8 milionów złotych. Miasto wyda na nią nieco ponad milion.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką