Logo Radio Łódź

Łódź będzie się promować wśród Ukraińców

Łódź zamierza skierować do Ukraińców specjalną kampanię promocyjną.

Coraz więcej obywateli Ukrainy przyjeżdża do miasta, aby pracować w nim i żyć. Dlatego Łódzka Organizacja Turystyczna we współpracy z urzędnikami tworzy kampanię promocyjną, która pokaże Ukraińcom Łódź jako atrakcyjne miasto, z którym warto wiązać przyszłość.

- Będziemy pokazywali Top 16 miejsc do odwiedzenia, w tym oczywiście: ulica Piotrkowska, Księży Młyn, Manufaktura, ale też PTAK Fashion City, Mandoria, orientarium. Będzie też miejsce na pokazanie łodzi wielokulturowej, streetartu, Fali - mówi prezes ŁOT Tomasz Koralewski.

Specjalnie dla sąsiadów ze wschodniej granicy powstanie strona internetowa w języku ukraińskim. - Kampania jest w tym momencie wizerunkowa. Chcemy podnieść świadomość o Łodzi na rynku ukraińskim. Ona nie jest bardzo "produktowa". Będziemy pokazywać miejsca, które będą najłatwiej rozpoznawalne przez Ukraińców. Będzie też sekcja pracuj w Łodzi, pokazująca miejsca pracy, które oferujemy na ten rynek - dodaje Koralewski.

Kampania ma ruszyć z początkiem października. Według statystyk urzędu miasta co 10. mieszkaniec Łodzi to obcokrajowiec.

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "WIADOMOŚCI". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką