Logo Radio Łódź

Szpital im. Biegańskiego uruchomił call center

Od miesiąca w łódzkim szpitalu im. Biegańskiego funkcjonuje system call center.

(Fot. Mariusz Janik)

Telefoniczna obsługa pacjentów ma ułatwić im kontakt z placówką medyczną, w szczególności z poradnią specjalistyczną

- W szczytowych momentach, w ciągu jednego dnia, zaobserwowaliśmy nawet 500 połączeń przychodzących pacjentów, którzy chcą zapisać się do poradni, czy zapytać o badania. Call center jest wyjściem w kierunku tych osób i ich potrzebom - mówi dyrektor szpitala Krzysztof Zarychta.

Infolinia jest dostępna w godzinach od 8.00 do 15.00 pod numerem telefonu: 42 251-60-51.

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "WIADOMOŚCI". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką