Logo Radio Łódź

Łódź zaczeka na odwiedzających i przypomina o swoim potencjale turystycznym

Cztery polskie miasta, Łódź, Gdańsk, Poznań i Warszawa prowadzą akcje #CityWillWait". Zachęcają, by w czasie epidemii zostać w domu, ale jednocześnie przypominają potencjał turystyczny poszczególnych miast.

(Fot. Łódzka Informacja Turystyczna)

Inicjatywę rozpoczęła Gdańska Organizacja Turystyczna. Systematycznie przyłączają się do niej inne lokalne organizacje turystyczne. Kampania prowadzona jest w mediach społecznościowych. To głównie grafiki, plakaty, krótkie filmy i animacje,  prezentujące ciekawe miejsca, zabytki i tereny zielone. W Łodzi pod hasłem #ŁódźWillWait zobaczyć można między innym Księży Młyn, ul. Piotrkowską, Muzeum Kinematografii, kompleks EC1, Ogród Botaniczny i wiele innych.

Kampania adresowana jest nie tylko do Polaków, ale także do zagranicznych turystów. Można ją śledzić na kanałach online Łódzkiej Organizacji Turystycznej.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką