Logo Radio Łódź

Wyremontowana droga w powiecie sieradzkim pod lupą nadzoru budowlanego

Jedna z największych inwestycji drogowych powiatu sieradzkiego do poprawki, po 4 miesiącach od zakończenia przebudowy. Na drodze między Wągłczewem a Gruszczycami jest coraz więcej dziur, łatanych tymczasowo grysem.

(Fot. Karol Rajewski)

11 kilometrowy odcinek podzielono na dwa etapy. Inwestycję zakończono w grudniu ubiegłego roku. Nawet łagodna zima nie była łaskawa dla nowej nawierzchni. Pobocza się obrywają, a asfalt wykrusza, mimo zastosowania lepszej technologii KR3, informuje dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Sieradzu, Robert Piątek. - W najbliższy poniedziałek (20 kwietnia) inwestorzy spotkają się z wykonawcą i inspektorem nadzoru budowlanego. Najpierw przedyskutujemy, co się mogło stać, ale na pewno nie obejdzie się bez pobrania próbek. Niepokoi to, że droga wykonana w lepszej technologii niż zazwyczaj jest teraz w takim stanie. Dlatego trzeba to zbadać - dodaje.

Były burmistrz Karol Rajewski, złożył pismo do wojewody łódzkiego, informując, że robi to w imieniu mieszkańców gminy Błaszki. Prosi o wszczęcie działań nadzorczych związanych z przebudową drogi Wągłczew-Gruszczyce. II etap inwestycji dofinansowano bowiem kwotą 3 mln złotych.

Dyrektor Robert Piątek zapewnia, że nie ma podstaw do obaw o dodatkowe koszty, ponieważ wykonawca daje 5-letnią gwarancję.

(Fot. Karol Rajewski)

Koronawirus - co musisz wiedzieć?

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z SIERADZA I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "RADIO ŁÓDŹ NAD WARTĄ". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

Oj tam, oj tam, Zarzewską w Łodzi się przejedźcie, albo Łęczycką, albo prawie każdą ulicą w mieście. Prócz dziur są jeszcze spowalniacze poinstalowane.

I co ze na gwarancji to co to mają na gwarancji dziury latać firma która to robiła teraz młoty do ręki i jechana wtedy się naucza robić dobrych technologi. A tam jest potrzebna jeszcze jedna warstwa asfaltu dobrego asfaltu a nie jakiś śmieci jestem mieszkańcem wioski przez którą ta droga przebiega i jak dla mnie to jest wszystko do zerwania są szczeliny w asfalcie jakby zima sroga to napewno ta droga by wyglądała bardzo źle albo wcale by jej nie było.

Nowsza technologia to i dziury się szybciej robią, no bo to własnie jest ta nowa technologia. Ale cyrk na prowincji.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką