Logo Radio Łódź

Kierowca MPK wyzywał pasażera

Kierującym autobusami łódzkiego MPK przydałoby się szkolenie z obsługi klienta oraz dobrych manier. Takiego zdania są radni z komisji transportu po ostatnim incydencie, do którego doszło w autobusie linii 70.

Pasażer, który zwrócił uwagę kierowcy, żeby nie rozmawiał przez telefon w trakcie jazdy został zwyzywany - mówi radny Krzysztof Makowski. - Nie może być tak, że jeżeli ktoś zwraca uwagę kierowcy, to on odpowiada w sposób niecenzuralny i chamski. A jego agresywne i wulgarne zachowanie w stosunku do pasażera, rzutuje niestety na całe MPK. Dlatego też będziemy chcieli, aby tego typu incydenty były jak najszybciej wyjaśniane w MPK - zapowiada Makowski.

Spółka odpowiada, że wobec kierowcy zostaną wyciągnięte konsekwencje dyscyplinarne. - Będą szkolenia i spotkania z innymi kierowcami, ale to trochę potrwa - mówi Bartosz Stępień z łódzkiego MPK. - W przypadku kierowców to jest to sprawa o tyle otwarta, że jest to bardzo duża grupa pracowników i takie szkolenia mogą potrwać nawet wiele miesięcy - dodaje Stępień.

Radni chcą rozmawiać z MPK o standardach obsługi pasażerów oraz kontroli biletów na najbliższym posiedzeniu komisji transportu 5 marca.

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "WIADOMOŚCI". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką