Logo Radio Łódź

Strona MPK już działa, nie działa infolinia

Pasażerowie MPK Łódź nie mogli korzystać ze strony internetowej przewoźnika. Awaria pojawiła się w sobotę (1 lutego), udało się ją na chwilę naprawić, ale w niedzielę usterkę naprawiono. Pojawił się jednak problem z infolinią

Jak poinformowała nas rzeczniczka spółki Agnieszka Magnuszewska awaria okazała się poważniejsza niż zakładano. Z dostępem do niej mogą mieć problem abonenci kilku operatorów telefonii komórkowej i stacjonarnej, mający dostęp do internetu. W dodatku 

w weekend system informacji pasażerskiej łódzkiego mpk miał spore problemy. Tablice na przystankach pokazywały stary rozkład.

Po weekendowych usterkach udało się uruchomić stronę, ale w poniedziałek (3.02) doszło do awarii infolinii na którą mogą dzwonić pasażerowie autobusów i tramwajów. - Awaria nie jest zależna od MPK, tylko od operatora sieci - mówi Agnieszka Magnuszewska.

Do czasu usunięcia usterki pasażerowie MPK mogą dzwonić pod numery 42 672 13 13 lub 42 672 11 11

(Fot. printscreen )

Posłuchaj:

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "WIADOMOŚCI". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką