Łódzka Organizacja Turystyczna zapowiada internetowy plebiscyt na Turystyczną Ikonę Łodzi
Od jutra (27 września) przez dwa tygodnie na platformie Vox Populi Urzędu Miasta Łodzi mieszkańcy oraz turyści będą mogli zgłaszać propozycje obiektów, które zasługują na to wyróżnienie.

Jak powiedział prezes Łódzkiej Organizacji Turystycznej Tomasz Koralewski, Turystyczną Ikoną Łodzi nie musi być konkretne miejsce. - Może nią zostać obiekt, wydarzenie czy miejsce. Absolutnie nie chcemy limitować tutaj łodzian. Wszystkie zgłoszenia będą akceptowane. Jedyne, co zrobimy, to usuniemy duplikaty.
Internetowe głosowanie na Turystyczną Ikonę Łodzi wystartuje 18 października. Dla zwycięzcy plebiscytu zostanie przygotowana ogólnopolska kampania promocyjna o wartości blisko 50 tysięcy złotych.
ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU |