Logo Radio Łódź

Projekt GGULIVRR@Lodz

Projekt GGULIVRR@Lodz, to międzynarodowe warsztaty dla studentów, które będą realizowane na Wydziale Fizyki i Informatyki Stosowanej UŁ. Projekt łączy studentów różnych kierunków i narodowości – przyjadą mentorzy i studenci z Belgii, Finlandii, Francji, Irlandii, Portugalii, Słowenii i Ukrainy. Efektem wspólnych działań będzie stworzenie aplikacji mobilnej związanej z Łodzią Akademicką. Zapraszamy na otwarcie - 12.09 (czwartek), o godz. 9:45, na Wydziale Fizyki i Informatyki Stosowanej UŁ (Pomorska 149/153).

(Fot. ggulivrr.uni.lodz.pl)

Celem projektu GGULIVRR@Lodz2019 jest wypracowanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych, pokazujących i promujących dorobek historyczny Łodzi, jej dziedzictwo i potencjał kulturalny oraz dodatkowo promujący Łódź, jako miasto akademickie.

Uczestnicy zostaną podzieleni na 8-10 międzynarodowych zespołów projektowych, a zadaniem każdego z nich będzie stworzenie prototypu gry/aplikacji. Nie jest to jedynie projekt IT, a interdyscyplinarne spotkanie ludzi chcących tworzyć coś wyjątkowego w międzynarodowym środowisku. Każdy zespół projektowy, to nie tylko studenci kierunków informatycznych – ale także zarządzania, czy filozofii. W tym roku podczas warsztatów, po raz pierwszy, zostanie wykorzystana pracownia wirtualnej rzeczywistości. Uczestnicy będą eksplorować VR, tworzyć filmy i prezentacje w technologii 360.

"Łódź akademicka", to hasło przewodnie tegorocznej edycji projektu. Uczestnicy wydarzenia będą mieli za zadanie przedstawić Łódź, jako miasto atrakcyjne dla studentów zarówno z kraju jak i zagranicy (m.in. przybliżając informacje praktyczne o warunkach życia w Łodzi, takie jak informacja turystyczna i komunikacja w Łodzi, koszty życia w mieście, życie studenckie, itp.).

W projekcie zostały przewidziane bloki warsztatowe i seminaria, które poprowadzą eksperci z firm partnerskich. Daje to możliwość bezpośredniej interakcji oraz wymiany doświadczeń oraz know-how środowiska akademickiego i świata biznesu. W projekcie weźmie udział 67 studentów (w tym około 50 z zagranicy) i 18 pracowników naukowo-dydaktycznych (w tym 12 z zagranicy).

Zakończenie projektu odbędzie się 19 września. Uczestnicy zaprezentują stworzone gry i aplikacje.

HCelem projektu GGULIVRR@Lodz2019 jest wypracowanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych, pokazujących i promujących dorobek historyczny Łodzi, jej dziedzictwo i potencjał kulturalny oraz dodatkowo promujący Łódź, jako miasto akademickie.

Więcej informacji: ggulivrr.uni.lodz.pl 

Projekt dofinansowany jest ze środków budżetu Miasta Łodzi w ramach konkursu Łódź naukowa, Łódź akademicka 2019.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką