Logo Radio Łódź

Już 180 osób złożyło reklamację wyjazdu wakacyjnego

Każdy konsument ma swoje prawa do tego, żeby reklamować wadliwą usługę podczas wyczekiwanego urlopu. Każdemu mogą się przytrafić problemy z hotelem, czy wyżywieniem. Wiele takich spraw trafia do rzecznika konsumentów.

Mamy półmetek wakacji, duża liczba osób czeka na swoje upragnione urlopy. Niestety zdarza się, że na miejscu nic nie jest takie, jakie miało być.

Z jakimi problemami spotykamy się na wyjazdach - opowiada Anna Mlostoń-Olszewska, Miejski Rzecznik Konsumentów w Łodzi. - Do rzecznika corocznie zgłasza się wielu mieszkańców, którzy reklamują usługi turystyczne. W większości przypadków zarzuty i reklamacje dotyczą niezgodności umowy z ofertą. Hotel nie wygląda tak, jak był opisywany w katalogu, wyżywienie tak jak opisywano. Albo warunki zakwaterowania - na przykład pokój miał być z widokiem na morze, a nie jest, miał mieć dostęp do klimatyzacji, a nie ma  tej klimatyzacji - wymienia rzecznik konsumentów.

Biuro konsumentów znajduje się przy ul. Piotrkowskiej 113, obsługuje codziennie bez konieczności wcześniejszego umówienia wizyty.

Posłuchaj i dowiedz się więcej:

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "WIADOMOŚCI". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką