Logo Radio Łódź

Łódzcy konsumenci są świadomi swoich praw

Łódzki Miejski Rzecznik Konsumentów udzielił w ubiegłym roku ponad 9 tys. porad. Podjął także 1700 interwencji - na łączną kwotę 3 milionów złotych, co jest prawdziwym rekordem.

(Fot. Radosław Wilczek)

Ogromna liczba porad udzielanych przez rzecznika świadczy o tym, że konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich praw. - Trafiają do nas sprawy o wartości przysłowiowych pięciu złotych, ale także i te o znacznej wartości. W żadnej nie odmawiamy naszej pomocy - podkreśla Anna Mlostoń-Olszewska, Miejski Rzecznik Konsumentów w Łodzi.

Spraw jest bardzo wiele. Miejskiego Rzecznika Konsumentów odciążają studenci z Kliniki Prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. W Klinice działają studenci 4-tego roku, którzy dokładnie analizują każdy przypadek. - Nasze porady, opinie i pisma procesowe formułujemy na piśmie i sprawdzają je nasi opiekunowie prawni - wyjaśniają Jessica Dudzik i Kamil Gozdek z Kliniki Prawa.

Godziny dyżurowania Kliniki Prawa - znajdziecie na stronie Wydziału Prawa i Administracji UŁ.

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "WIADOMOŚCI". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką