Logo Radio Łódź

Kampania promocyjna Łodzi w mediach na całym świecie [FILM]

Możliwości i zalety stolicy województwa ukryto pod przewrotnym tytułem "Nie inwestuj w Łodzi".

Jak zapewniały prezydent Łodzi Hanna Zdanowska i Barbara Pczycka z agencji kreatywnej BringMoore odpowiedzialnej za kampanię, w dzisiejszym świecie nie można istnieć bez promocji za pośrednictwem nowoczesnych technologii, a Łódź jest wciąż zbyt mało znana, żeby nie skorzystać z takiej okazji.

- Wiele osób nie ma świadomości jak w ostatnim czasie zmieniła się Łódź. To jest cel tej kampanii - dotrzeć do tych, którzy potencjalnie mogą zainwestować w Łodzi, ale jeszcze o niej nie słyszeli - mówi prezydent Zdanowska. 

Emisje spotu promocyjnego zaplanowano od 8 marca, m.in. w stacjach CNN i BBC, czy na stronie The Wall Street Journal. Kampania wpisuje się w realizację nowej strategii marki Łodzi. Wartość siedmiodniowej kampanii to 3,2 mln złotych, 85 procent tej sumy pochodzi ze środków unijnych.

Posłuchaj:

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "WIADOMOŚCI". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

Cudownie! Promujmy nasze miasto, byle skutecznie-czego życzę z całą mocą mojego lokalnego patriotyzmu.
Przy okazji pytam:ilu nowych Łodzianek i Łodzian przyjechało autobusem z jednorożcem? Czy już są, bo jakoś tak cicho na ten temat?

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką