Logo Radio Łódź

Pracownicy firm IT rozdali potrzebującym gorącą zupę w ramach akcji "Internety mają serce"

Pracownicy łódzkich firm informatycznych rozdali potrzebującym 400 litrów wojskowej grochówki. W akcji "Internety mają serce" wzięło udział 17 firm z branży IT, które działają w Łodzi.

(Fot. Jakub Kaleta )

Talerz gorącej zupy czekał na każdego chętnego. - Nie ma tu żadnej selekcji, potrzebujący jest każdy. Jeżeli komuś jest zimno i akurat czuje się głodny, to też otrzyma pomoc - podkreślił Zbigniew Nowicki z zarządu firmy Bluerank.

Akcja "Internety mają serce" w Pasażu Schillera odbyła się już po raz czwarty.

(Fot. Jakub Kaleta )
Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką