Logo Radio Łódź

Jak podbić norweski rynek? Warsztaty "LodzkieGo" dla łódzkich przedsiębiorców

Kilkudziesięciu przedsiębiorców z regionu łódzkiego uczestniczyło w warsztatach na temat tego, jak podbijać zagraniczne rynki. Tym razem w ramach programu "LodzkieGo" eksperci przybliżali przedsiębiorcom mechanizmy funkcjonujące w krajach skandynawskich. 

(Fot. pixabay.com)

Prowadzący warsztaty Łukasz Żak z biura Żak Legal Support Office wyjaśnił, że firmy z regionu łódzkiego mają sporo do zaoferowania kontrahentom z północy Europy. - To sektor odzieżowy i tekstylny. Są to rozwiązania zarówno w zakresie tekstyliów, czyli postawienie na ekologiczne produkty, jak również ciekawy design produktów opierający się o elementy skandynawskie. Może to powodować, że rzeczy wyprodukowane w województwie mogłyby znaleźć zainteresowanie na tamtejszym rynku. Są to także rozwiązania w sektorze IT nie tylko w sferze rozrywkowej, ale też w codziennej użyteczności, np. rozwiązania biznesowe - telemedycyna - powiedział Żak. 

Ekspert dodał, że najważniejsze jest właściwe rozpoznanie potrzeb klienta skandynawskiego.

Przedsiębiorcy zainteresowani inwestowaniem w Skandynawii mogą zgłaszać się do Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego oraz Urzędu Marszałkowskiego. 

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "WIADOMOŚCI". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką