Logo Radio Łódź

Artysta a rynek pracy. Konferencja w łódzkiej Akademii Muzycznej

Czy artysta może skupić się wyłącznie na tworzeniu, czy potrzebny jest mu też skuteczny marketing i promocja? Czy współczesnemu artyście nie bliżej przypadkiem do idealnego PR-owca? To tematy dwudniowej konferencji naukowej "Muzyka-Media-Marketing" w łódzkiej Akademii Muzycznej.

(Fot. Izabela Berkowska)

 Na wspólnych dyskusjach spotkali się artyści, dziennikarze, medioznawcy i ekonomiści. Współczesny twórca, by jednocześnie realizować swoją pasję i skutecznie funkcjonować na rynku pracy, powinien nie tylko rozwijać swój talent, ale także dbać o wizerunek, promocję i kontakty w mediach społecznościowych. Czy to nie za dużo?

Posłuchaj relacji i dowiedz się więcej:

Konferencja potrwa w budynku Akademii Muzycznej przy ulicy Gdańskiej do środy, 14 listopada. Wstęp jest wolny.

WIĘCEJ INFORMACJI O KULTURALNEJ ŁODZI I REGIONIE.
SPRAWDŹ TEŻ NASZ KALENDARZ WYDARZEŃ
Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką