Logo Radio Łódź

Kilka tysięcy uczestników na Kongresie Przedsiębiorców Polskiego Handlu Detalicznego w Łodzi

Z całej Polski przyjechali pracownicy sklepów franczyzowych i partnerskich, żeby rozmawiać o tym jak konkurować na rynku z wielkimi sieciami sprzedażowymi.

(Fot. Remigiusz Fladrowski)

- Bolączką polskiego przedsiębiorcy na rynku detalicznym, czy w innej branży jest podaż pracowników. Kolejne wyzwanie to wciąż mocna ekspansja sieci dyskontowych, które otwierają się w coraz mniejszych miejscowościach i zbliżają się do właścicieli małych sklepów. Ich pojawienie często powoduje likwidację takiego niezależnego sklepu. Kolejny temat to sukcesja - jak zapewnić nieśmiertelność przedsiębiorstwa - mówi Katarzyna Kopaczewska z zarządu Eurocash, organizatora spotkania.

Kongres Przedsiębiorców Polskiego Handlu organizowany jest w ramach Akademii Umiejętności Eurocash, kompleksowego programu edukacyjnego wspierającego niezależne sklepy detaliczne.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką