Logo Radio Łódź

Rozmowa z Adamem Pustelnikiem o targach nieruchomości: "Łódź ma już wyrobioną markę na rynku"

Adam Pustelnik, dyrektor Biura Obsługi Inwestora i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi w popołudniowej rozmowie Radia Łódź opowiedział m.in. o minionych największych targach inwestycyjnych w Cannes i o tym, jaką pozycję zajmuje Łódź na rynku nieruchomości.

(Fot. Dominika Witkowska )

Adam Pustelnik wrócił w sobotę z największych Międzynarodowych Targów Nieruchomości i Inwestycji w Cannes, na których prezentowała się m.in. Łódź. W rozmowie Radia Łódź opowiedział m.in. o tym, jak „sprzedaje się” Łódź.

Forma zachęcania kogoś do zrobienia czegoś w mieście to sprzedaż. - Tak jak firmy sprzedają usługi, tak my sprzedajemy miasto - powiedział. - Sprzedaż miasta w takiej formie, jak my to robimy, to jedyna droga do rozwoju - dodał.

Łódź nie jest już na tym etapie rozwoju, że desperacko szuka konsumentów do nabycia kawałków gruntu. Nasze miasto ewoluowało, jeśli chodzi o łańcuch wartości. - We Francji sprzedawaliśmy idee miasta, które odzyskało świetność i znowu jest na dobrych torach oraz grunty, czyli tę przestrzeń w mieście, która jeszcze nie jest zabudowana. Weszliśmy na kolejny etap; prosta sprzedaż nie jest już naszym głównym biznesem - poinformował Pustelnik.

Adam Pustelnik przyznał, że Łódź ma już wyrobioną markę na rynku. - Od trzech lat zdobywamy nagrody na wszystkich głównych imprezach nieruchomościowych. Na ostatnich targach w Monachium uzyskaliśmy tytuł najlepszej lokalizacji do inwestycji przemysłowo-logistycznej w Europie - dodał.

Łódź sprzedaje się jako miasto do robienia biznesów, miejsca atrakcyjnego dla kapitału i w ogóle do życia.

Posłuchaj całej rozmowy i dowiedz się więcej:

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "WIADOMOŚCI". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką