Logo Radio Łódź

Łódź pozdrawia... Nowa kampania promocyjna miasta

W maju Łódź rusza z nową kampanią promocyjną. W całej Polsce zawiśnie około 200 bilbordów z pozdrowieniami od łodzian, między innymi dla warszawiaków, Ślązaków, czy gdańszczan.

Magistrat tłumaczy, że w pierwszej odsłonie kampanii chodzi o zaproszenie do Łodzi na weekend. - Będzie to nietypowa zachęta, ale taka, która będzie zauważalna i komentowana - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ.

Bilbordom będą towarzyszyły spoty reklamowe, emitowane w telewizji publicznej i w jednej z komercyjnych stacji. - Bardzo zależało nam na tym by odwoływać się lokalnie, czyli my z Łodzi pozdrawiamy maturzystów z Gdyni, maturzystów z Krakowa. I tego się trzymamy. - mówi Magdalena Szmidt z agencji MOSQI.TO. - Puszczamy oczko z Łodzi to tych, którzy są akurat we Wrocławiu. Chodzi o to, żeby zaciekawić mieszkańców innych miast - tłumaczy.

W kolejnych odsłonach kampanii miasto będzie promowało się jako dobre miejsce na biznes, a w wakacje plakaty będą informować o najważniejszych wydarzeniach rozrywkowych w Łodzi.

Wszystkie reklamy kosztowały jedynie 200 tysięcy złotych. Było to możliwe dzięki środkom z Unii Europejskiej.

Nie mam większych uwag. Dobry pomysł. Pochwała że są bardzo czytelne i wyraźne będą z daleka.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką