Logo Radio Łódź

Zmiany u Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Łodzi

Miejski Rzecznik Konsumentów zapowiada zmiany w organizacji pracy biura i szybsze uzyskiwanie porad przez konsumentów.

(Fot. UMŁ)

Od dwóch miesięcy funkcje tę pełni Anna Mlostoń-Olszewska. W rozmowie z Radiem Łódź podkreśliła, że liczba pracowników biura jest niewystarczająca, dlatego zostanie zwiększona. - We wtorki i w czwartki następuje kumulacja pracy na tyle duża, że kolejki do rzecznika przypominają kolejki w przychodni. Mieliśmy taką sytuację, że na poradę w biurze trzeba było czekać prawie trzy godziny - poinformowała Mlostoń-Olszewska.

W sprawniejszym udzielaniu porad mają pomagać także stażyści, studenci i absolwenci prawa. - Rozpoczęłam już rozmowy z Okręgową Radą Adwokacką w Łodzi, z Uniwersytetem Łódzkim, z prywatnymi kancelariami. Jest wielu studentów i absolwentów, którzy chcieliby nabyć umiejętność obsługi konsumentów i właśnie dla takich młodych osób przewidujemy możliwość odbycia stażu u rzecznika - dodała Mlostoń-Olszewska.

Więcej o planach Miejskiego Rzecznika Konsumentów jutro (28 grudnia) w Radiu Łódź w magazynie "Mam prawo" o godz. 13:45.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką