Logo Radio Łódź

Forum Promocji Województwa Łódzkiego „Łódzkie Promuje” 2017

W dniach 4-5 grudnia odbędzie się Forum Promocji Województwa Łódzkiego „Łódzkie Promuje” 2017.

Forum to inicjatywa cykliczna, realizowana od roku 2007, skierowana do przedstawicieli samorządów lokalnych regionu łódzkiego, którzy zajmują się promocją swoich marek lokalnych. Wśród uczestników Forum znajdują się także specjaliści z obszaru marketingu terytorialnego, pracujący w wybranych instytucjach kultury z terenu województwa, środowiskach opiniotwórczych oraz innych instytucjach publicznych województwa łódzkiego tj. służbach mundurowych, parkach krajobrazowych i organizacjach pozarządowych, którzy przyczyniają się bezpośrednio do budowania przewagi konkurencyjnej marki regionalnej „Łódzkie promuje”.

Forum jest narzędziem efektywnego i profesjonalnego zarządzania marką regionalną. Pokazuje ono markę „Łódzkie Promuje” jako połączenie spójnych i dynamicznie prowadzonych działań, których celem jest jak najlepsze zaspokojenie bieżących potrzeb odbiorców. Forum jest swoistą platformą dialogu i dyskusji pomiędzy specjalistami z obszaru marketingu terytorialnego w obszarze metod budowania marki „Łódzkie Promuje”, a także miejscem umożliwiającym wymianę doświadczeń, dotyczących bieżących trendów rynkowych oraz oczekiwań społecznych i biznesowych konsumentów marki „Łódzkie Promuje”. W czasie dwóch dni Forum – w obecności przedstawicieli działów promocji jednostek samorządu terytorialnego, instytucji publicznych, decydentów oraz uznanych ekspertów z branży marketingu terytorialnego, omawiane będą dobre praktyki oraz tematy związane z procesem budowania marek lokalnych oraz marki regionalnej „Łódzkie Promuje”. Tegoroczna edycja skupi się w głównej mierze na aspektach mediowych, tematyce promocji poprzez sport, content marketingu, digital marketingu itp.

Forum ma przyczynić się do wielotorowego i kompleksowego rozwoju marki „Łódzkie Promuje” oraz do aktywizacji działań promocyjnych realizowanych w regionie.

Cele wydarzenia:
a) budowanie poczucia tożsamości lokalnej oraz umacnianie w świadomości uczestników Forum założeń strategicznych dla marki „Łódzkie Promuje”, ze szczególnym uwzględnieniem zrozumienia idei „myślenia projektowego”
b) wzajemne poznanie i promowanie osiągnięć poszczególnych gmin, miast i powiatów województwa łódzkiego, ich dziedzictwa kulturowego, historycznego
i przyrodniczego, walorów i atrakcji turystycznych oraz dorobku społecznego
i ekonomicznego, w kontekście budowania wizerunku marki regionalnej,
c) rozwój współpracy regionalnej, aktywizacja i inicjowanie wspólnych działań promocyjnych podejmowanych przez poszczególne jednostki samorządowe oraz pozostałych uczestników wydarzenia, zarówno w kontekście marki „Łódzkie Promuje” jaki i marek lokalnych,
d) efektywne i profesjonalne zarządzanie markami lokalnymi i marką regionalną poprzez tworzenie szerokiej płaszczyzny integracji społeczności lokalnej oraz podejmowanie wspólnych działań na rzecz kreowania pozytywnego wizerunku Łódzkiego i jak najlepszego zaspokajania bieżących potrzeb odbiorców,
e) wsparcie i aktywizacja samorządów lokalnych w podejmowaniu kreatywnych oraz innowacyjnych działań promocyjnych.

Patroni medialni:
- Gazeta Wyborcza
- Dziennik Łódzki
- Radio Łódź
- TV Toya
- Marketing przy kawie
- NowyMarketing
- Portalmedialny.pl

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką