Logo Radio Łódź

Coraz więcej firm buduje biznes opierając go na rekomendacjach

Ponad 250 przedsiębiorców rozmawiało w Łodzi na temat tego jak skutecznie wykorzystać ten model biznesowy.

(Fot. materiały prasowe)

BNI czyli Business Networking International to tak zwana reklama szeptana, z której korzysta coraz więcej firm na świecie. To rodzaj najtańszej i najskuteczniejszej reklamy, która działa na zasadzie wzajemności. Łódzka grupa zajmująca się tego typu reklamą obchodzi 10-cio lecie.

- Mierzmy ile biznesów i na jakie kwoty udało się przeprowadzić dzięki naszym rekomendacjom. Twarde parametry potwierdzają naszą efektywność - mówi wiceprezes Łódzkiej Grupy BNI Edyta Karpińska

Konferencję w Łodzi zorganizowano w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. 

 

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką