Logo Radio Łódź

Czy sztuce potrzebna jest promocja? Kampania Muzeum Sztuki

O problemie i potrzebie reklamowania sztuki porozmawiają w łódzkim ms2.

(Fot. http://www.manufaktura.com/)

Spotkanie w ms2 związane jest z pierwszą w historii Muzeum, ogólnopolską kampanią promocji marki.

W styczniu Muzeum postanowiło zaprosić do współpracy członków ms club, czyli osoby aktywnie uczestniczące w kulturze i w życiu Muzeum. Wzięli oni udział w ankiecie, w której podzielili się swoimi przemyśleniami na temat roli i promocji sztuki. Odpowiedzi swoją różnorodnością zaskoczyły organizatorów.

Sześciu ankietowanych zostało Ambasadorami Muzeum Sztuki, a ich twarze i refleksje znalazły się na bilbordach i citylightach w pięciu największych miastach Polski. W ten sposób powstała kampania promocyjna Muzeum Sztuki.

O jej szczegółach, nietypowym charakterze, a także o problemach promocji sztuki opowiedzą Jarosław Sochan, dyrektor ms, wicedyrektor Małgorzata Ludwisiak oraz sześciu Ambasadorów. Spotkanie odbędzie się we wtorek, 8 kwietnia o godzinie 12:00 w siedzibie ms2 przy ulicy Ogrodowej 19.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką