Logo Radio Łódź

Łódź Jungle Web – daj się zaprosić do najbardziej inspirującej dżungli w Polsce

Tematy związane z wideomarketingiem będą królować podczas tegorocznej VI konferencji Łódź Jungle Web, która 6 i 7 kwietnia 2017 roku odbędzie się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. W klimacie dzikiej dżungli (pod patronatem Radia Łódź) dyskutować będą o tym specjaliści branży marketingowej, social media, nowych technologii i start-upów.

(Fot. materiały organizatora)

W tym roku Rada Plemienia Jungle Web na celownik wzięła wideomarketing – trend, który rozwija się coraz bardziej i - jak zapowiadają eksperci - ma ogromny potencjał.

"Wideo jest formą szybką do przyswojenia, często o dużym ładunku emocjonalnym, co czyni ją niezwykle efektywnym narzędziem marketingu internetowego. Potwierdza to także stały rozwój Snapchata, Instagrama czy Facebooka" - na czynniki pierwsze temat ten rozłoży, jak sama o sobie mówi, ewangelistka wideo marketingu – Magdalena Daniłoś. Z kolei podczas panelu dyskusyjnego „Przyszłość internetu w telewizji czy telewizji w internecie?” Kaja Szafrańska (z kanału Jakbyniepaczec), Jakub Jankowski (Matura to Bzdura oraz Onet.pl) i Magdalena Daniłoś (OFFON Agency), będą dyskutować o tym, czy internet wypiera telewizję, i jak telewizja ewoluuje, aby dotrzymać kroku wymagającym odbiorcom.

Wideo marketing nie będzie jednak jedynym tematem, jaki pojawi się w ciągu dwudniowego wydarzenia. Na temat nowych trendów w internecie rozmawiać będzie Michał Sadowski, Marcin Maj i Maciej Budzich. Pojawią się również prelekcje dotyczące budowania strategii marketingowych, PR i content marketingu.

Piątek rozpocznie się prelekcją Kamila Pawłowskiego z firmy VML o kontrowersyjnym tytule „Czy influencerzy wywołują choroby?”. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, kim są influencerzy i jaką rolę odgrywają w dzisiejszym marketingu internetowym. Z nieco innej perspektywy na temat ten spojrzy Katarzyna Kędzierska, autorka największego bloga o minimalizmie w Polsce. Opowie - bez cenzury - o współpracy z markami. Blok tematyczny zamknie Łukasz Głombicki, Head of Communications w LifeTube – największej sieci zrzeszającej twórców internetowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Na scenie pojawią się też przedstawiciele firmy IMAGINE z wystąpieniem dotyczącym designu w procesie kształtowania marki.

Na zakończenie konferencji organizatorzy zaplanowali panel dyskusyjny dotyczący hejtu w sieci. Poprowadzi go Monika Czaplicka, autorka fanpage "Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy" oraz bloga Czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację. Rozmowę poprowadzi z Nadią Długosz, członkinią zespołu kreatywnego Abstrachuje.TV, ale przede wszystkim scenarzystką i reżyserką „Beksy”.Trzecim gościem panelu będzie Łukasz Głombicki.

(Fot. materiały organizatora)

Oprócz prelekcji i paneli dyskusyjnych uczestnicy Łódź Jungle Web będą mogli skorzystać z czterech certyfikowanych warsztatów (wcześniej należy dokonać zapisu na stronie wydarzenia w zakładce agenda):

  • Jak przygotować skuteczną komunikację kryzysową? Case study
  • Optymalizacja reklam FB i Insta Ads – 10 kroków do podniesienia efektywności kampanii
  • Wiesz co o Tobie mówią w internetowej dżungli? Praktyczne wykorzystanie monitoringu internetu Brand24
  • Jak mówić językiem klienta?

Łódź Jungle Web to także okazja do networkingu i dobrej zabawy. Na patio wśród palm i leżaków czekać będzie firma "Roboty i spółka", która udostępni uczestnikom konferencji okulary VR, zaprezentuje możliwości drukarki 3D i drony. Będzie również fotobudka i wiele konkursów.

Konferencja związana z marketingiem internetowym, nowymi technologiami i innowacjami w biznesie organizowana jest po raz szósty przez SKN MarkeTEAM, które skupia studentów Wydziału Zarządzania UŁ, czujących niedosyt wiedzy o marketingu.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką