Logo Radio Łódź

Kreowanie mody na Łódź. Promocja gospodarcza miasta

Łódź w najbliższych latach wyda prawie 15 milionów złotych na promocję miasta jako dobrego miejsca do inwestowania. Ponad 10 milionów z tej kwoty dostanie z Unii Europejskiej.

(Fot. mat. umł)

Pieniądze mają pomóc w przyciągnięciu inwestorów i utworzeniu nowych miejsc pracy.- Zainteresowanie inwestorów miastem jest coraz większe, można powiedzieć o wystąpieniu zjawiska, jakim jest moda na Łódź. Teraz wystarczy tylko zwiększyć pulę środków przeznaczonych na promocję i nie żałować zaangażowania, sukses jest w zasięgu ręki - przekonuje wiceprezydent Łodzi, Wojciech Rosicki. 

Miasto za pieniądze z Unii Europejskiej chce między innymi wysyłać misje gospodarcze na największe na świecie imprezy branżowe. - Będą to targi w Cannes i w Monachium, udział w Forum Centrum Usług Wspólnych w Manchesterze czy forum Deloitte - wylicza dyrektor biura obsługi inwestora w Urzędzie Miasta, Adam Pustelnik. - Wydarzenia dobraliśmy według rozmiarów i liczby inwestorów.

Część z kwoty przeznaczonej na promocję gospodarczą zostanie wydana na kampanię reklamową miasta w polskich i zagranicznych mediach.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką