Logo Radio Łódź

Kulinarny pomysł na biznes. Młodzi w Łodzi stawiają na planszówkę

Kulinarna gra planszowa - to jeden z 24 projektów zrealizowanych w ubiegłorocznym konkursie na biznesplan "Młodzi w Łodzi - mam pomysł na biznes".

(Fot. Sebastian Szwajkowski)

Paulina i Michał Milewscy nad planszówką, która przenosi gracza w profesjonalny świat gastronomii, pracowali dwa lata i jak mówią, nie spodziewali się takich efektów.- To jest zwieńczenie naszej pracy. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy wziąć udział w tym konkursie. Gra jest typową familijną rozrywką. Wcielamy się w szefa restauracji, są kucharze, menu, walczymy o klienta i prestiż - opowiadają pomysłodawcy.

Do tej pory w zorganizowanych ośmiu edycjach konkursu "Młodzi w Łodzi - mam pomysł na biznes" udział wzięło blisko 1000 uczestników, spośród których ponad 200 projektów jest realizowanych na rynku łódzkim. Nabór do kolejnej edycji konkursu rozpocznie się 1 marca.

Posłuchaj i dowiedz się więcej:

WIĘCEJ INFORMACJI O KULTURALNEJ ŁODZI I REGIONIE.
SPRAWDŹ TEŻ NASZ KALENDARZ WYDARZEŃ
Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką