Logo Radio Łódź

"Internety mają serce". Firmy z branży nowych technologii serwują zupę

1200 porcji ciepłej, wojskowej grochówki rozdano potrzebującym w pasażu Schillera w Łodzi. To akcja 11 łódzkich firm z branży nowych technologi.

(Fot. Sebastian Szwajkowski)

- Koleżanka rzuciła mi takie wyzwanie, żebym rozdawał posiłki potrzebującym - tłumaczy pomysłodawca Zbigniew Nowicki. - Przygotowanie grochówki było możliwe dzięki pomocy wszystkich firm, które biorą udział w akcji "Internety mają serce". 

Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem, organizatorzy chcą, by stała się wydarzeniem cyklicznym.

Posłuchaj relacji:

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką