Logo Radio Łódź

Kodeks reklamowy dla Łodzi uchwalony

Kodeks stanowi zbiór zasad, które określają jakie formy reklamy są w mieście dopuszczalne. Radni uchwalili odpowiednie przepisy.

(Fot. Konrad Ciężki)

Samorządy od niedawna mogą wprowadzać takie przepisy, a Łódź w tej dziecinie jest prekursorem, wyjaśnia radna Urszula Niziołek – Janiak. - Prawdopodobnie jesteśmy pierwszym miastem, które taki kodeks będzie miało. Wprowadza on ograniczenia i regulacje w lokowaniu i wyglądzie reklam. Dotyczy w pewnym zakresie również ogrodzeń i elementów małej architektury. Dzięki kodeksowi można się spodziewać, że w ciągu najbliższych kilku lat z miasta znikną banery i najbardziej szpecące formy reklamy -  dodaje radna Niziołek – Janiak.

Łodzianie wywieszający reklamy, będą teraz mieli czas, żeby zacząć się stosować do nowych przepisów. Najmniej, bo dwa lata, będą mieli mieszkańcy Śródmieścia – najwięcej, bo aż 10 lat, mieszkańcy przedmieść.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką