Logo Radio Łódź

Aktor w kolczatce. Kampania społeczna "Bądź przyjacielem"

Kamil Maćkowiak z kolczatką na szyi, wcielający się w rolę porzuconego psa? Takie billboardy już niedługo zobaczymy na łódzkich ulicach.

(Fot. Sebastian Szwajkowski)

Plakaty z wizerunkiem aktora w kolczatce, wcielającego się w rolę porzuconego psa, będzie można zobaczyć w całym mieście.- Kolczatki to ogromny ból i cierpienie dla psa. Wszyscy, którzy kochają zwierzęta, powinni to rozumieć - podkreśla Kamil Maćkowiak.

Pomysłodawczyni kampanii, Marta Olesińska ma nadzieję, że przesłanie da do myślenia właścicielom czworonogów. - Polska jest krajem, gdzie kolczatki nie są zakazane. Może właściciel, który będzie szedł z psem na kolczatce, zerknie na reklamę z człowiekiem w kolczatce i zacznie się zastanawiać. 

Posłuchaj relacji: 

Koszt kampanii to 200 tysięcy złotych, pieniądze pochodzą z budżetu obywatelskiego.

(Fot. Sebastian Szwajkowski)

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "WIADOMOŚCI". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką