Logo Radio Łódź

Projekt łódzkiego kodeksu reklamowego

Łódzki magistrat chce uregulować kwestie umieszczania reklam w mieście. W tym celu powstał projekt kodeksu reklamowego.

(Fot. Konrad Ciężki)

Bartosz Poniatowski z Biura Architekta Łodzi, mówi, że miasto zostanie podzielone na kilka stref. - Obszar tzw. "zero" to jest obszar parku kulturowego ulicy Piotrkowskiej. Później mamy obszar zabytkowy miasta, który jest dużo większy, niż sama ulica Piotrkowska. To rdzeń strefy wielkomiejskiej i obszar wpisany do rejestru zabytków. Strefa trzecia to tereny niezabudowane, czyli zielone: parki, trawy, pola, lasy - tłumaczy. 

Kodeks reklamowy powstał w oparciu o wyniki ankiety. Mieszkańcy wskazali w niej miejsca szczególnie zagrożone nadmiarem reklam. - Mieszkańcy uznali, że na Piotrkowskiej jest najbardziej elegancka i odpowiadająca architekturze reklama, a na ciągu alei Mickiewicza, Piłsudskiego, w rejonie Piotrkowskiej, jest najgorzej, czyli jest największy chaos - wyjaśnia Poniatowski. 

Kodeks powstał na wniosek rady miejskiej. Od poniedziałku, 4 kwietnia, na stronach Urzędu Miasta Łodzi będzie dostępna wstępna wersja.

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "WIADOMOŚCI". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

i jeszcze zdjeciem numeru tel robicie reklame temu cwaniakowi

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką