Logo Radio Łódź

The Look of The Year: Łódź nie będzie promowana podczas imprezy

Łódź nie będzie promowana podczas tegorocznego finału konkursu modelek Look of The Year. Wszystko przez brak pieniędzy na promocje w miejskiej kasie.

(Fot. https://www.facebook.com/TheLookOfTheYearPolska)

Jak tłumaczy organizatorka konkursu Jagoda Piątek - Włodarczyk jeśli miasto nie dofinansuje imprezy nie może być mowy o promocji na przykład podczas transmisji telewizyjnej: - The Look of The Year odbędzie się, ponieważ jesteśmy znaną marką na całym świecie. Mamy swoich sponsorów. Największym problemem jest fakt, że impreza odbywa się w Łodzi, a miasto nie będzie promowane, bo brakuje środków - wyjaśnia organizatorka. 

Dyrektor biura promocji Łodzi Bartłomiej Wojdak tłumaczy, że pieniędzy nie ma również na inne imprezy modowe, które co roku odbywały się w mieście: - Brak środków na Galę Dyplomową, Złotą Nitkę czy Festiwal Dobrego Smaku. Budżet biura promocji zmniejszył się o kwotę 1,5 mln zł - mówi dyrektor Wojdak. 

Sprawą braku pieniędzy dla konkursu The Look of The Year zajęli się dzisiaj radni z komisji promocji, a kwestia  zmian w budżecie ma trafić na środową sesję Rady Miejskiej. Władze Łodzi mają jeszcze nadzieję, że radni zmienią swoje decyzje i przywrócą pieniądze między innymi na promocję.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką