Logo Radio Łódź

Akcja "To nie jest czekolada. Sprzątaj po swoim psie"

U zbiegu ulic Żeromskiego i Skłodowskiej-Curie w Łodzi pojawił się kontrowersyjny billboard. To ubrudzona twarz dziecka z napisem "To nie jest czekolada. Sprzątaj po swoim psie."

(Fot. Dorota Matyjasik)

Ten artykuł możesz również przeczytać w mobilnej aplikacji Radia Łódź. Kliknij i dowiedz się więcej.

Igor Hanke z Agencji Kreatywnej Oxymoron tłumaczy, że billboard jest częścią kampanii społecznej, która ma zwrócić uwagę na problem niesprzątania po psach. - W zeszłym tygodniu pojawił się wizerunek dziecka ubrudzonego czekoladą z napisem "czekolada". Dzisiaj odkrywamy karty i nie były to słodycze a psie odchody. Komunikat jest szokujący, a jeszcze bardziej dziwi zachowanie właścicieli psów - dodaje. 

Łodzianie, którzy oglądają billboard przyznają, że jego wymowa jest dość szokująca. Zgodnie jednak popierają jego przekaz. - To dziwna akcja, ale potrzebna. Widać, że w Łodzi jest wiele osób, które nie sprzątają po swoich psach - mówią. 

Służby sanitarne miasta przyznają, że mimo prowadzonej od kilku lat kampanii "Posprzątaj, to nie jest kupa roboty", wielu właścicieli psów wciąż tego nie robi. 

Szacuje się, że na terenie Łodzi co dzień psy pozostawiają nawet 20 ton odpadów.

Posłuchaj całego materiału:

Plakat (Fot. Dorota Matyjasik)
Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką