Logo Radio Łódź

"Łódź pozdrawiała" efektownie i efektywnie

Ubiegłoroczna kampania promocyjna „Łódź pozdrawia” zdobywa kolejne nagrody. Tym razem organizująca ją agencja Mosqi.to zdobyła laur w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” .

Jedno z haseł w ramach ubiegłorocznych łódzkich pozdrowień (Fot. materiały prasowe)

Jak mówi Maciej Wiśniewski z agencji to już czwarta z kolei nagroda i drugie wyróżnienie. Nagroda ta jest szczególna, bowiem ocenia efektywność, czyli kładzie nacisk na osiągnięte wyniki.

Miasto na razie nie ma pieniędzy na kolejne kampanie i nie wiadomo kiedy znów będzie się w Polsce promować. Jak mówi dyrektor biura promocji urzędu miasta, Bartłomiej Wojdak. ratunkiem mogą być pieniądze z Unii Europejskiej: Czekamy na nową perspektywę unijną, mamy nadzieję, że kwota dofinansowania będzie na podobnym poziomie.

Na kampanię „Łódź pozdrawia” miasto wydało ponad 5 milionów złotych, z czego większość to środki unijne.

Posłuchaj, jak skuteczne okazały się pozdrowienia wysyłane z Łodzi:

Za kilka tygodni dowiemy się, jak skuteczna była zeszłoroczna łódzka kampania. 

Przypomnienie innych łódzkich pozdrowień (Fot. materiały prasowe, Maciej Trojanowski, mat. UMŁ)

Jedynym celem kasa z unii, tak jak w Grecji...jesteśmy na ścieżce...
Taki rząd, taki cel...POdporzadkowanie całkowite

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką