Logo Radio Łódź

Koniec kampanii "Łódź pozdrawia". Jakie efekty?

Łódź skończyła jedną z największych kampanii reklamowych w historii miasta. Przez pół roku w Polsce zawisło ponad tysiąc bilbordów, telewizje wyemitowały ponad dwa tysiące spotów reklamowych, a o Łodzi mówiło się między innymi w telewizjach śniadaniowych i w radiu.

Jedna z odsłon kampanii "Łódź pozdrawia" (Fot. materiały prasowe)

Za każdym razem Łódź pozdrawiała. Przykładowo: warszawiaków, poznaniaków, czy wrocławian.

Czy taka duża skala przyniosła efekty? O tym rozmawiali twórcy kampanii, eksperci i obserwatorzy. Między innymi szef biura promocji miasta Bartłomiej Wojak:

Szczerze powiedziawszy denerwowały mnie te billboardy, szczególnie w porównywaniu Łodzi do Wiednia. Bez przesady. Dobrze, że w końcu usuną te irytujące reklamy.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką