Logo Radio Łódź

Powinno się ograniczyć lub zakazać reklamy jedzenia typu fast food? | W każdej sprawie

Gorąca dyskusja na ten temat pojawiła się po tym, jak lubiany i rozpoznawalny raper zaangażował się w takie reklamy. Wcześniej brali w nich udział także popularni polscy aktorzy. Próby ograniczenia reklam fast food – na podobnych zasadach, jak alkoholu, czy wyrobów tytoniowych – pojawiły się już w Wielkiej Brytanii. Czy takie reklamy mają szczególny wpływ na nasze wybory konsumenckie? I jak mają się do wciąż postępującego problemu otyłości?

Posłuchaj

ARCHIWALNE ODCINKI PROGRAMU "RADIO ŁÓDŹ W KAŻDEJ SPRAWIE"
ZNAJDZIESZ NA BLOGU AUDYCJI

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką