Logo Radio Łódź

Reklamacje i skargi konsumentów. Kiedy możemy domagać się zwrotu pieniędzy? | Radio Łódź w każdej sprawie

Wadliwie działająca lodówka, sprzęt elektroniczny, nietrwałe obuwie, spóźniony lot, zagubiony bagaż - to częste powody reklamacji i skarg konsumentów. Czy możemy także domagać się zwrotu pieniędzy za owoce, które spleśniały dobę po zakupie? Albo za lody z mylnie oznaczoną promocyjną ceną, które chcemy zwrócić już przy kasie, tuż po zapłaceniu rachunku? Porozmawiamy dziś o dużych i małych konsumenckich problemach.

Posłuchaj:

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką