Logo Radio Łódź

Promocja kultury w pandemii | Strefa POP-kultury

Pandemia bezpowrotnie zmieniła nasze podejście do życia codziennego. Zmiany dotknęły nie tylko gastronomię czy galerie handlowe, ale także instytucje kultury - kina, teatry i kluby muzyczne.

W jaki sposób najlepiej dotrzeć do odbiorcy w obecnych czasach? Jak binge-warching wpływa na nasze postrzeganie seriali? Czy gry mogą stać się nowym medium do promocji muzyki? Kiedy w końcu pójdziemy do kina? Odpowiedzi na te i inne pytania poszukamy wspólnie z naszymi gośćmi: Kamilem Jędrasiakiem - filmoznawcą, autorem bloga Krytyk, z dr. Mariuszem Wożniakowskim z Katedry Marketingu i Zarządzania UŁ i z Konstancją Sawicka z Gutek Film.

Posłuchajcie:

Rozmawiali Michał Makowski i Marcin Barszcz

Koronawirus - co musisz wiedzieć?

ZDJĘCIA, NAGRANIA WIDEO, WIĘCEJ INFORMACJI Z ŁODZI I REGIONU 
ZNAJDZIESZ W DZIALE "WIADOMOŚCI". KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką