Logo Radio Łódź

Kampania edukacyjna NFZ: „Słodki, słodszy, cukrzyca” | Zdrowym Być

W magazynie opowiadamy o nowej kampanii edukacyjnej Narodowego Funduszu Zdrowia „Słodki, słodszy, cukrzyca”. Jej celem jest uświadomienie Polakom jak wiele cukru spożywamy bezwiednie i dlaczego nie jest to dobre dla naszego zdrowia.

Fundusz chce promować zmiany w stylu żywienia, tak aby były one zdrowsze. Na cukrzycę choruje już blisko 3 mln Polaków - mówi kierownik zespołu profilaktyki zdrowotnej łódzkiego oddziału funduszu Julita Rogalska. 

Specjalistów szczególnie niepokoi jak wiele cukru jest diecie dzieci i młodzieży. O tym dlaczego nadmiar cukru ma związek z rozwojem cukrzycy opowiada Agnieszka Słoczyńska z Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką