Logo Radio Łódź

Wirtualne karty płatnicze i promocje Black Friday | Magazyn ekonomiczny

Plastikowe karty coraz chętniej zastępujemy elektronicznymi. Ten trend stał się widoczny zwłaszcza w dobie pandemii. Koronawirus zasadniczo wpłynął też na promocje, związane z Black Friday.

(Fot. domena publiczna, pixabay)

Na polskim rynku funkcjonują już ponad 2 miliony kart wirtualnych, to 5 procent wszystkich kart płatniczych na rynku. W dobie pandemii ich liczba zwiększyła się o 118 tysięcy. Za ich pomocą dokonujemy m.in. promocyjnych zakupów w Black Friday:

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką