Logo Radio Łódź

Bieganie w stylu slow - najlepszy sposób na zdrowie | Jestem Eko

Posiada wszystkie zalety biegania, ale pozbawiona jest jego wad.

Biegając w stylu slow zapobiegamy wielu chorobom cywilizacyjnym, takim jak: otyłość, cukrzyca, choroby krążenia. Jednocześnie nie narażamy się na kontuzje, zakwasy, bóle mięśni i co najważniejsze - nie odczuwamy zmęczenia. 


Profesor Hiroaki Tanaka z Uniwersytetu w Fukuyoce - twórca Slow Joggingu, treningu sportowego o niskiej intensywności Niko Niko ("z uśmiechem"), dzięki której w wieku 50 lat ukończył maraton ze swoim życiowym rekordem 2 godzin 38 minut i 50 sekund. Na zdjęciu wspólnie z Maciejem Kozakiewiczem.

O slow joggingu opowiada jego instruktor Maciej Kozakiewicz.

Uwaga! Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu (przeglądarce internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zgadzam się z polityką